Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-09, 11:14   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.191
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Rengjøring av stekeovn og kjøkkenvifte

Vi har ikke alarm på kjøkkenviften, men tar ut filteret og setter det i oppvaskmaskinen innimellom.

Stekeovnen vår har dampfunksjon som også inneholder et rengjøringsprogram, der den kjører masse damp inn i ovnen en god stund. Det kan man sikkert fake, hvis man ikke har samme funksjon, ved å f.eks. sette inn en ildfast form med vann og så "steke" den en god stund, slik at dampen får fett og fastbrente ting til å mykne og løsne. Og så kan du vaske ovnen etterpå (før alt har stivnet/tørket igjen) med klut og varmt vann. Skulle jeg tro, jeg gjør liksom ikke dette så ofte jeg heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat