Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-09, 01:30   #209
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Sv: Sukk - om trass (og ikke de på tre år)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

nam, jeg har ikke noe problem med å lese det du skriver. Jeg prøvde å forklare deg at jeg ikke har snakket om selvtekt, og dermed ikke helt forstår hvorfor du bruker det i argumentasjonen mot meg. Og jeg er fremdeles ikke enig i påstanden om at de store massene unisont sier at tomgangskjøring ikke er sjenerende og over grensen for hva som kan aksepteres.

Okei. I og med at du kommenterte innlegget der jeg hevdet at "tomgangskjøring ikke er sjenerende i den grad at det er allment akseptabelt å gjøre en inngripen for hvem-som-helst" med å spørre hvordan jeg kunne vite hva som sjenerer andre, så anntok jeg du refererte direkte til det jeg skrev.

Men det er godt mulig skriver forbi hverandre, og egentlig er enige her. Jeg bruker ikke å sette igjenn bilen min med motoren i gang. Og en bil som står i ro med sterkt merkbar og åpenlyst plagsom eksos som plager andre, så vil det jo sjenere de fleste. Men generell tomgangskjøring på noen minutter mener jeg at generelt sett ikke skaper slike reaksjoner.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat