Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-09, 18:59   #253
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den nye tråden om forskjellige greier

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Pelen har også fått beskjed om å lete, men hun er litt ukjent i brusens verden, tror jeg. Hun er mer inn på vann og trening og slikt.
Jeg tror ikke hun helt vet hvilken hylle hun skal se etter brus i.

Får man sendt en brusboks? Det er ikke så nøye med at det er innhold i den altså. Det er boksen jeg vil ha. Hvis noen kan fikse meg slik(e) boks(er) så blir jeg så barnslig glad.

Det kan ligge noe i det, Bæret. Jeg er veldig lite glad i brus (heldigvis). En cola fra flaske med en sitronbit og isbiter når jeg sitter på en restuarang kan være godt godt godt. Men jeg foretrekker egentlig vin (eller vann).

Jeg skal også se, jeg har vært på butikk i dag, men ikke den med det store utvalget. Hva kan man putte i boksen så at den ikke går i stykker? Kanskje best å la inneholder være i?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat