Vis enkelt innlegg
Gammel 06-11-09, 23:17   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er hektet på Twilight

Mannen min har slekt i Seattle, i Tacoma. Det er jo ikke så langt fra Forks faktisk, og der finner man "The Cullen House" der man kan overnatte i Bellas eller Edwards rom, eller rommet til andre i bøkene, det bildet med graduation-capsene henger på veggen (det skal jeg forresten lage og ha på veggen her) osv. Genialt. Jeg vil reise diiit. Vi bor jo gratis og, må bare få råd til å fly hele familien bort og tilbake. *dyrt*

Det er jo sånn huset egentlig ser ut i boka, sånn det ble beskrevet. Ikke slik som i filmen! Jeg elsket huset i filmen men det hvite Cullenhuset i linken over er sånn det skulle ha vært.