Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-09, 15:54   #26
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Datalagringsdirektivet

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Ja, det skjønner jo jeg også.
Men jeg skjønner ikke hvordan den kan misbrukes?

"Husk å kjøpe dopapir kjære"

"mammas reiserute på turen til Italia"

"BN22222 passert bomring Ørtogfjørti kl 12.37"

"bankort brukt til å betale for 12 Fuzzibunzt tøybleier hos Bleieboden"

Hva er det å misbruke?

Jo men poenget med å diskutere lover og regler er jo også det at man greier å tenke litt mer abstrakt enn "er det ok for meg akkurat nå?" men mer på hva det gjør for samfunnet.

Om man skal diskutere abortlov så bør man være hakket mer smart enn å tenke "jeg har ikke trengt abort og derfor er det greit å ikke ha rett til abort", om man skal diskutere familiegjenforeningspraksis i Norge så bør man klare å tenke mer enn "nei jeg har ikke behov for det".

Apropos: Hadde du syntes det var greit å gå med mikrofon hele tiden og alt du sa ble tatt opp på bånd? Du har jo ikke noe å skjule?
Hvorfor har du anonymt nick her på FP, kan du ikke bare legge ut fullt navn her og adresse og personnummer? Du har jo ikke noe å skjule?

Sist redigert av Esme : 04-11-09 kl 16:00.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat