Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 11:04   #2
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Middagsstafett MED oppskrifter

Jeg har vært skikkelig elendig til å fortelle om min matlaging i det siste, men nå skal jeg skjerpe meg.

Pannekaker med bygg og havre

1 dl hvetemel (øko fra Coop)
2 dl byggmel (de har øko på Helios)
1 dl små havregryn (øko fra Coop)
3-4 egg
7-8 dl. melk
1 ts havsalt

Bland alle ingrediensene til klumpefri røre. La svelle et kvarter eller så, før de stekes. Serveres med blåbær, bacon og lønnesirup, eller fylles med kjøttsaus eller soppstuing og gratineres i ovnen med ost på toppen.