Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 10:13   #54
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du sjekket din IQ?

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Den ene testen på nett kostet det 60 kr å få svar på. Måtte sende sms som kostet 60 kr, og så fikk man tilsendt en kode. Jeg ville ikke bruke penger på det nei.

Men Mensa sin hjemmetest og den danske testen var gratis.

Jeg tror nok også man må ta litt mer omfattende test for å få vite hvor mye IQ man har.

Jeg har akkurat tatt den offisielle Mensatesten (men har ikke fått resultatet enda) Tok den mest fordi jeg var nysgjerrig. Jeg synes begge de to nett-testene, den norske/danske var vanskeligere enn testen til Mensa. Men jeg fikk mye dårligere tid live synes jeg, så det var en oppgave jeg ikke rakk å svare på.

Kan godt skjønne at disse Mensatestene scorer høyt, for jeg synes ikke det var noen skikkelig vanskelige oppgaver der, skal ikke si jeg fikk alt riktig, for det var litt stressende setting, men helt umulig bør det ikke være å svare riktig.