Tråd: Dumhet og nek
Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-09, 01:40   #46
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dumhet og nek

Jeg traff på et utmerket eksemplar av arten Nek i sommer.
Hun gledet seg storartet over å få jobbe sammen med Kule Musikkgutta og kanskje få treffe Store Stjerner, og var helt overbevist om at hun hadde peiling på musikk og at denne kunnskapen kunne brukes til å imponere nevnte Kule Musikkgutter.
Det er en ærlig sak å ikke inneha de store musikkunnskapene, men for guds skyld ikke utgi deg for å ha peiling i så tilfelle, for du blir temmelig fort avslørt, og da blir det fort bare patetisk og latterlig.
Det aller mest Nekete var dog å sitte oppå bookingsjefen og klenge på ham en hel kveld - rett for nesen på hans høygravide, hormonelle og derav svært territoriale kjæreste, som man tross alt skulle ha et nogenlunde ålreit forhold til senere i forbindelse med en festival.
Det var ikke noe godt førsteinntrykk, for å si det mildt.
(De desperate "hjelp meg!"-blikkene jeg etterhvert fikk av nevnte bookingsjef var riktignok ganske fornøyelige. )