Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-09, 23:52   #17
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloween-feiring

Jeg synes i utgangspunktet halloweenfeiring er noe stort tull. Kommers handelsstandgreie på linje med valentines, og som ikke har noen røtter i vår kultur. Så jeg har holdt igjen, men nå som jeg har fått skolebarn har jeg svelget et par sjokoladekameler. Det er ganske lette kameler å svelge også, for jeg ser jo at dette er i ferd med å bli en koselig tradisjon for barna og en del av barnekulturen selv om det ikke stikker noe dypere enn grøss og godis. Neste år skal jeg faktisk vurdere å lage gresskarlykter.