Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-09, 23:10   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Halloween-feiring

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dritt? Det er altså ikke slik du påstår, at man nødvendigvis nekter ungene feiringer fordi man ikke liker dem selv.

Nei, det har jeg heller ikke påstått, jeg sier at OM foreldre gjør sånt så synes jeg det er trist.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det eneste Emma er litt sår for, er at hun ikke får være med i en klubb en del jenter i klassen har. Og bakgrunnen for det er at det er to klubber og den ene gjensidig ekskluderte medlemmene i den andre. Og selv om hun syns det er kjipt, så forstår hun logikken bak når jeg nekter henne, fordi det er ikke rett å drive med ekskludering. Jeg har fortalt henne at vi istedet kan ha jentekvelder innimellom med alle jentene fra klassen, om hun ønsker. Men så innmari viktig er visst ikke det, for hun maser ikke om det heller.

Poenget er altså at det helt fint går an å dele sine prinsipper mot enkelte ting med ungene uten at de får sår i sjelen av den grunn, eller opplever at man snakker "dritt" om ting.

Det synes jeg er helt flott, det blir noe annet. Og alt har jo å gjøre med måten man går frem på. Jeg kjenner enda det stikker litt i meg etter å ha lest om barnehageforeldrene i en annen Halloween-tråd, som høylytt proklamerte overfor et utkledd barn at Halloween var noe stort tøv.