Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-07, 07:51   #111
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Til Vimsen, Bergljot + andre interesserte

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Bare et lite spørsmål om hele denne "dårlig mor"-problematikken fra NM:

Jeg har nemlig også til gode å se at noen skriver "du er en dårlig mor". Derimot har jeg opplevd at folk har skrevet som svar på mine innlegg "du skulle aldri fått lov til å få barn". Jeg har satt dårlig mor = ikke lov til å få barn. Er dette å strekke det langt?

Til informasjon: jeg skulle ikke fått lov til å få barn fordi jeg synes det var riktig av meg å sende datteren min i barnehage i en alder av 1 år.

Hvis man strekker dette litt og sier at "de som aldri skulle fått lov til å få barn", selvsagt burde miste omsorgen for de barna de fikk. Hvis et av kriteriene var at man som foreldre syntes det var riktig å sende 1-åringer i barnehage og faktisk gjorde det, ville barneverntjenestene få det virkelig travelt fremover.

Enda godt at de/den som mente at du ikke burde få barn Tjorven ikke alene bestemmer kriteriene for hva god omsorg er.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat