Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-09, 08:57   #8
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er det med disse helseteppene?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Nå var det lufttette rom som sto i HI, og jeg må innrømme at jeg irriterer meg over at folk bruker feil benevnelser - kanskje spesielt fordi det blir vanskelig å skjønne hva folk egentlig mener. Hva betyr det egentlig det du sier at de "gir ikke akkurat rom for mye luft inn i vogna"? Mener du at det er mindre oksygen i lufta bak helseteppet enn forran?

Nei, jeg mener ikke at det er mindre oksygen i lufta bak et helseteppe. Jeg skrev at tette tepper gir ikke akkurat rom for mye luft inn i vogna. Tror ikke jeg nevnte helseteppe.
Om det er feil benevnelse vet jeg ei, det er måten jeg snakker på. Jeg skulle kanskje skrevet tett teppe i stedet for teppe i begge innleggene mine i stedet for i bare det ene. Beklager så mye selv om jeg ikke helt ser irritasjonsmomentet her.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat