Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-09, 18:38   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger oppskrift på "verdens beste" sjokoladekake

Jeg liker denne godt. Det er samme oppskrift som Texas-kaken, men i denne skal hele kaken prikkes (maltrakteres) med en gaffel umiddelbart etter steking, og så skal glasuren heller kokvarm over, så den trekker inn i hele kaken. Jeg har prøvd å lage den uten å prikke kaken, men den blir IKKE like saftig overhodet. Så prikkingen er et must. Selv om kaken ser litt drept ut. Men du kan lage en ny glasur og ha over når den er kald, så vises ikke prikkene.