Tråd: Å bo i Moss?
Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-09, 20:43   #151
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å bo i Moss?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Kan dere ikke gå over 3 eller 4 millioner? For det huset i Son var jo til over 4...

Akkurat nå kan vi ikke gå over 3 mill.
Derfor vil vi nok vente litt, med mindre vi finner noe uimotståelig til den prisen. Jeg jobber 50 % natt foreløpig, så når begge har full inntekt rykker vi opp i belåningsmuligheter....

Det huset jeg linket til i Son/Store Brevik var bare så utrolig fint.

Huset i Ski var fint, men er hakket for lite, og usentralt. Vet hvor det ligger. Langt å gå til toget, nå bruker vi 4 min til stasjonen og 5 min til ICA Super, og bor rett ved marka i superbarnevennlig miljø. Mannen kan ikke få sertifikatet pga dårlig syn, så vi er helt nødt å bo litt sentralt. Gangavstand til tog/buss og matbutikk.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat