Vis enkelt innlegg
Gammel 05-10-09, 17:21   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tatovering, stygt eller flott?

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Det går kanksje an å sammenligne det med en ekstremt mislykket nose-job à la Michael Jackson, det er ikke bare bare å bite tennene sammen og holde livskvaliteten oppe.

Nei, om man må bite sammen tennene for å holde livskvaliteten oppe så er det jo bare bortkastet. Det vil jo si at man føler at den er forringet.

Jeg tror ikke jeg får til å forklare hva jeg mener. Jeg syns ikke det er mye i verden som vil gjøre at jeg føler jeg må bite sammen tennene for å fortsette å ha et fint liv. Aller minst en dårlig tatovering eller en uheldig nose-job. Det er synd, og dumt. Thats it.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat