Vis enkelt innlegg
Gammel 29-09-09, 22:32   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal en gresk øy

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg lurer litt på hvor store barna bør være før man tenker tanken øyhopping. Det tror jeg hadde vært ferie for rastløse meg.

Meg også! Jeg er superrastløs, men mannen min mener jeg bare har godt av å øve meg på å slappe av. Jeg vet om folk som har dratt på øyhoppping med ettåringer, men vi valgte å ikke gjøre det i år. Mine barn er 5 og 7.

Øyhopping kan imidlertid være så mangt. Man trenger jo ikke "hoppe" mellom mer enn to øyer. Man kan bestille på forhånd. Man kan ta alt på sparket og besøke 9 øyer også. Det kommer jo an på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat