Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-09, 12:56   #5
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som har begynt å tenke på julen?

Vi feirer alltid her hjemme, så får besteforeldre, tanter og ionkler komme om de vil og kan. Nå har vi "gått glipp av" foreldrene mine flere juler på rad, fordi søstra og broren min har spurt dem først, så for et par uker siden passet jeg på å invitere mamma og pappa. Det ble møtt med et storflir, for mamma hadde skrevet opp i kalenderen sin at jeg hadde invitert dem allerede 1. nyttårsdag i år, sånn for å være på den sikre siden.

Ellers har jeg småhandlet litt gaver her og der, men det er mye som gjenstår. Julemiddagen blir svinestek, som vanlig, og jeg regner med at vi baker litt hver i familien, og bytter litt med hverandre. I november skal jeg bake et par kjempeporsjoner med fine og grove julerundstykker.

Som regel endre jeg opp med å ende i julekaos, og det gjør jeg vel denne gangen også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat