Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-09, 10:36   #2
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har dere i kjøleskapet?

Jeg kan ikke si jeg liker å kaste mat, men jeg er ikke motstander av det og det hender jeg kjøper ting som jeg vet at ikke blir spist opp til siste rest. For eksempel hvis jeg kjøper italiensk salat eller lignende til helgen, eller en god ost eller noe sånt, så er det ikke krise om vi må kaste litt rester.

Ellers har jeg ganske kjedelige matskap/kjøleskap fordi jeg ikke har så god plass inni der og dermed er vant til å kjøpe kun det vi trenger. Det vi alltid har i skapene er sånne kjedelige ting som egg, matfløte, hvitløk, sennep, tomater, agurk og sånt. Ellers handler jeg fra uke til uke og rydder ut og kaster alt gammelt hver gang jeg har handlet. Det kan jo se litt spennende ut når middagen for de neste 3-4 dagene befinner seg der, men aldri særlig fasjonabelt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat