Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-09, 08:31   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Erfaringer med tidlig skolestart?

Både sosiallærer og PPT er på mitt lag. Jeg kan henvise til PPT selv, men må få en redegjørelse fra barnehagen til å følge min henvisning.

Snuppa har bare gått i denne barnehagen i halvannen måned, så de kjenner henne ikke supergodt. Men siden hun uansett skal utredes av PPT ser jeg ikke grunnen til at det skal drøye så lenge. De kan jo bare skrive akkurat det de sa til meg: "Vi kjenner ikke snuppa så veldig godt siden hun har gått her så kort tid, men ut fra det lille vi ser så er hun en superflink jente både faglig og ikke minst sosialt." Så får PPT gjøre utredningen sin når den tid kommer. Det tar visst litt tid, så da kjenner jo barnehagen henne bedre.