Vis enkelt innlegg
Gammel 18-09-09, 10:35   #18
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du blitt dømt etter utseende?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg er asiat. Klart jeg har.

Kan jeg spørre et dumt spørsmål?
Mine fordommer i forhold til asiater er at asiater er typisk arbeidssomme og flinke, og har aldri tenkt over at det finnes negative fordommer mot asiater. Det er mange asiatiske leger og inn i miljøet så tror jeg (med forbehold om at man ikke alltid merker negative ting som ikke rammer en selv) at det er lite fordommer sånn i motsetning til leger fra Midt-østen for eksempel

Jeg antar at man merker negative fordommer aller lettest, og lurer på, hvilke negative fordommer finnes det mot asiater? Trenger ikke å svare altså, om det blir for personlig spørsmål.