Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-09, 18:43   #43
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du noengang søkt om kontantstøtte?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg stemte ikke for jeg synes ikke noen alternativene dekket opp, og annet blir for svevende.
Men jeg er for i de tilfeller der støtten IKKE blir brukt til dagmamma, men at man er hjemme selv.

Jeg mener helt motsatt. Den eneste fornuftige grunnen til å ha kontantstøtte, etter min mening, er at man ikke benytter subsidiert barnehageplass. Om man velger å bruke disse pengene på u-hjelp, biler, mat eller dagmamma er meg revnende likegyldig; hvis man arbeider i lønnet arbeid bidrar man jo også til verdiskapningen og har definitivt minst like mye rett til subsidiering som en som velger å være hjemme.

Nå er jeg mot kontantstøtten fordi jeg mener det er feil bruk av samfunnets ressurser i seg selv, men jeg tok i mot pengene i to måneder for begge barn før jeg fikk barnehageplass.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat