Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-09, 13:21   #4
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Biltilhenger, Tiki, erfaringer?

Også tror jeg ikke en henger på 164 kg i egenvekt er bare å stable vekk for å si det sånn. Flere klarer det sikkert, men hvordan i alle dager skal du klare å tippe den opp og ned. Burde hatt vinsj i taket.

På jobben har vi Gaupen henger, men tror ikke de har noe sammenleggbart drag. Skal ikke si det sikkert, for jeg driver ikke med hengerene. Du kan jo sjekke ut på nettsiden jeg linket til, eller du kan ringe en av forhandlerene i nærheten av deg. Du må nok litt opp i pris om du skal ha med brems.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat