Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-07, 22:38   #49
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.873
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp! Om "væske" og sikkerhetskontrollen.

Jeg har ikke reist mye med fly men skal ut en tur nå i mai og har hørt noen grusomme rykter om at man ikke kan ta med NOE drikke ombord på flyet, og har hørt en historie med 1åring uten drikke på en lang flyreise (?) men etter å ha lest denne tråden så skjønner jeg jo at det ikke er noe å bekymre seg over på Gardermoen iallefall.

MAn kan altså pakke ned normale ting i toalettmappen i kofferten som man gjorde tidligere (som solkrem, shampoo, tannkrem, krem osv.) for den skal jo ned i lasterommet - uten at det kommer innunder denne regelen?? Må det også i sånn forseglet pose i kofferten??

Jeg har vanligvis ikke så mye sminke med meg i håndvesken utenom etpar-tre leppestifter men det hadde vært praktisk med litt saft til lillebror på en flytur da... Det går fint med vann men jeg gir ikke min minste tass brus enda.
Det er vel lov å ha med etpar brødskiver?? Vi skal ut å fly klokka 6 så det er greit med litt ekstra mat.

Noen som vet hvor mange kg man har lov til å pakke? Jeg har en megastor koffert som kanskje er mestpraktisk på en sånn tur med småbarn sånn at en tar barn og den den andre tar kofferten. Kanskje praktisk at vi har en sekk hver også som vi tar med inn på flyet.
Er det begrensing på hvor mange kg håndbagasjen kan være på også??

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat