Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-09, 09:33   #44
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva leser du for barnet ditt nå?

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg har altså satt i gang med Narnia for storesøster (6). Vi begynte med Løven, heksa og klesskapet, og det funker som bare det.

Jeg leste alle Narniabøkene for storesøster da hun var på den alderen. Kjempesuksess!

Nå går vi og venter på Harry Potter-bøker i postkassa og så skal storesøster og jeg lese hele serien hvis den fenger. Jeg kommer vel til å dåne, hvis den ikke gjør det.

Storebror har vi akkurat lest flere bøker om Dustefjerten og andungen for og nå er vi over på noen bøker jeg hadde fra jeg var liten om en liten mus som heter Pip.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv