Vis enkelt innlegg
Gammel 26-09-06, 14:15   #9
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.862
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette med å ikke leve for høydepunktene og toppene, men å få noe ut av hver dag lærte jeg å bli bevisst på av en fantastisk psykologilærer jeg hadde på folkehøgskolen. Den mannen var bare utrolig. Han utfordret oss på så mange plan og fikk oss til å tenke igjennom ting som jeg tror mange mennesker kan gå et helt liv uten å tenke igjennom.

På en folkehøgskole er det ikke boklig lærdom som er i høysetet, men at man skal utvikle seg som menneske. Denne læreren var i høyeste grad med på dette. Så rart, det er først nå 20 år etter at jeg var ferdig at jeg virkelig forstår hva han betød og hva han fikk til.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat