Vis enkelt innlegg
Gammel 31-08-09, 21:54   #11
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Forslag til reisemål, gjerne Sør-Frankrike? (Med barn)

Opprinnelig lagt inn av Rabarbra, her.

Juan les Pins har strender med dyre solsenger og sånt, Antibes har offentlige gratis strender som er helt ok. Vi badet på stranden i Antibes eller i bassenget der vi bodde. Juan les Pins har mange små litt dyre butikker, Antibes har nok litt forskjellig mht shopping. Vi spiste masse nydelig mat i Juan les Pins - masse restauranter på stranden. JlP er mindre enn Antibes, men de to byene går egentlig "i ett" - de ligger svært nært hverandre. Folket var kjempehyggelig og begge byene hadde flotte lekeplasser/parker for barna. Vi koste oss der en måned og skal definitivt tilbake! Hva lurer du på sånn mer spesifikt? Jeg er blitt helt hekta på Frankrike og forteller gjerne (kan gi deg en link til en leilighet som passer for to voksne og 1-2 barn også hvis du vil, evt forsøke å lokalisere huset dere har sett på i forhold til byene hvis jeg får en adresse)

Vi har egentlig kikket på litt forskjellige hus, og det er ikke bestemt om vi reiser sammen en eller flere familier, så størrelsen har noe å si når det er bestemt.
Men hovedmålet er jo å slappe av i "eget" hus med basseng, ungene kan jo holde på hele dagen og vi ser for oss rolige ettermiddager/kvelder uten å måtte gå ut. Helst i rimelig nærheten av strand og diverse annet, men vi baserer oss på å måtte ha leiebil selvfølgelig. Målet er også å kunne bo litt mer "autentisk" enn i vanlig syden, så en landsby med torg etc, lett å kjøre til forskjellige interessante steder etc.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat