Vis enkelt innlegg
Gammel 24-08-09, 10:32   #31
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolemat - Poll lagt til

Jeg husker mange av de praktiske motforestillingene som kom frem da vi diskuterte dette for en stund siden - altså motforestillinger på hvordan det kom til å gjennomføres i praksis - og har blitt mye mer skeptisk til dette enn jeg i prinsippet er. For i prinsippet synes jeg det ville være veldig bra om ungene kunne være sikret et godt, sunt måltid på skolen i løpet av dagen, både for helsen og for læringsmiljøet, og vil gjerne betale for det. Men jeg synes likevel det er vanskelig å svare ja på spørsmålet sånn uten videre.