Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-09, 12:26   #68
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Betaling på ebay?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

:går for å skjønne dette paypalgreiene - jeg vil ha mere greier ser jeg:

Jeg var også skeptisk til det der, og drøyde leenge før jeg turde prøve meg på ebay. Men til slutt prøvde jeg og paypal er bare superduperenkelt . Bare å registrere seg, addresse, kontonummer og passord. Når jeg har handlet nå, så kan jeg betale automatisk med paypal. Alt blir regnet om og du ser hvor mye du kommer til å bli trukket i NOK. Så er det bare å bekrefte betaling med paypal og så ordner de resten og trekker pengene fra kontoen din. Etterpå får du bekreftelse på email at varen er betalt.

Dette ble skikkelig kronglete beskrevet, men det er altså bare å åpne en paypal konto, så går resten av seg selv. Farlig enkelt, egentlig litt for lett å handle .

Det jeg sjekker når jeg skal handle, er at jeg er under tollgrensa.
At selger har god rating.
At selger sender til Norge.
Hvor mye porto er til Norge. (det er veldig veldig forskjellig. Noen er billige mens andre er rådyre).

Lykke til!

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat