Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-09, 16:17   #3
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på på barna vedr. skolestart?

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Vi kjøper ny sekk når de trenger, og det er ikke hvert år, nytt pennal når det trengs, heller ikke hvert år, og nye klær bare hvis de ikke har noe relativt nytt og fint å ha på seg. Jeg skjønner ikke hvorfor noen må ha alt nytt fra topp til tå for skolestart, liksom. I 1.klasse ja, men senere, nei det forstår jeg ikke.

Da jeg var lita så fikk vi ikke klær så ofte. Mamma og pappa hadde dårlig råd og mange barn. På sommeren har man ofte litt mer penger enn ellers i året, og da passet det vel godt å la barna få et nytt antrekk hver. Jeg såg veldig fram til å kle på meg nye klær fra topp til tå, og det er vel derfor jeg har handlet til storesøster i år. Dessuten var det litt koselig å dra i lag bare oss to. Hun er ofte den som får minst oppmerksomhet, så det bøter litt på min dårlige samvittighet også. Dessuten trengte hun nye overdeler nå. :føler for å forsvare meg: