Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-09, 15:35   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye bruker dere på på barna vedr. skolestart?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Fikk hun nytt til hun startet i første? Også har hun klart å slite det ut? Det synes jeg faktisk var ganske imponerende.

De får orange skolesekk av kommunen, men den er det vanlig å skifte ut i andre. Det er liksom "førsteklassingadvarsleren" deres. Pennalet er helt utslitt etter et år, drikkeflasken var av den billige sorten som lett går i stykker og matboksen er fra barnehagen.

Pennalet skuffet meg; det burde ha vart lenger, syns jeg. Alt det andre er slikt som jeg anser for å være forbruksvare. (Ja, ikke sekken da.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat