Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-09, 12:40   #5
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lavkarbo...hvor mye karbo er ok?

Jeg er også på lavkarbokjøret igjen - jeg hadde en periode før sommeren hvor jeg faktisk var nede i ufrivillig ketose. NÅ kutter jeg ut poteter, brød og rotfrukter, men tillater meg frukt (eller i hovedsak bær i form av blåbær og bringebær)

Noe med å holde kroppen i gang også...

Forøvrig så mener en av disse guruene (Lutz, her er Iset dama og spørre tror jeg) at man kan spise noen og 70 g karbo pr dag og fortsatt spise så mye fett man vil.

Jeg er på lavkarbolight og redusert fett. (da spesielt melkefett) - Ikke sikker på om dette er særlig bra eller ikke.