Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-09, 21:26   #17
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.702
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vasking av bad

Jeg er også av dem som sliter med at det ligger igjen støv, men det er vel muligens fordi jeg ikke vasker ofte nok da, slik at der ER støv.... Rundt vasken er nå greit,et herk, men det går da, og sisterne på toaletet har vi heldigvis ikke lenger (innebygget vegghengt er gode greier) men badekaret... oppå kanten inn mot veggen, der kan jeg ikke kjøre på med masse vann for å skylle... og synes aldri jeg får bort støvet (Hjørnebadekar, så det er to lange slike vegger) Og veggene/døra i dusjen (glassbyggesteing og ei glassdør... det synes jeg er helt ekkelt skittent igjen sånn ca en halv dusj etter at jeg har vaska det... Burde vel skaffe noe bedre vaskegreier der, bruker en eller annen baderomsspray da...

Ellers bruker jeg glass-spray på speilet, og jif til mye rart, og stort sett domestos eller en annen wc-rens på toalettet.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat