Sv: Ønskeliste!!
Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.
Jeg ønker meg mye, men med min størrelse så er det ikke mye som faller fint på overkroppen (ja, jeg vet, jeg er ikke av de største, men det er likevel vanskelig å finne noe som ikke gir gravidpreg). Derfor kjøper jeg klær litt på innfallsmetoden der jeg prøver mye (billig) i min størrelse og tar det som faller penest.
Jeg kan anbefale et produkt da: Jeanstightsene fra Lindex som var ukas produkt forrige uke. Desverre er de omtrent tom for de her i byen nå, men jeg fikk tak i to eksemplarer. Ser ut som en knallfin dongeri (mørke, men ikke for mørke med litt dongerimønster, ikke knapp eller linning), men er som bomullstights å ha på. Nettsiden ser ikke ut til å ha bilder av forrige ukers produkter.
De sto utstilt i dag, da jeg var på et senter i nærheten, og ble så glad, for ønsker meg en slik. De hadde bare str. mygg igjen.
Jeg får lete videre.
Jeg ønsker meg som sagt en slik jeanstights, noen fine overdeler, og gjerne en fin kjole. Det har jeg ikke nå. Støvletter og nye sko er jo alltid kult, men jeg skal vente til jeg har gått ned enda litt mer, slik at jeg får litt mer å velge i. Har aldri hatt tykke legger før, så dette er uvant, men får tro de også krymper i takt med resten.
|