Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-07, 09:08   #874
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er det til middag i dag?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

I morgen skal vi ha indrefilet av svin surret i spekeskine med noe godt til. Har ikke helt planlagt enda.

Jeg var forresten på vår lokale Mega i dag (Norges største og helt ny). Jeg handlet 28 middager til å ha i frysen. Det var laksefileter, steinbitfileter, mye torsk, enda mer sei, hyse, kyllingfileter, kyllingkjøttdeig, biffdeig, indrefilet av svin, oksekjøtt og enda litt mer. Jeg kjøpte masse av alt dette! Herligheten kom på 1200 kroner totalt og ingeting var på tilbud. Så de som sier det er dyrt å lage mat fra bunnen tar feil. 28 middager for 1200 kroner (da er bare kjøtt/ fisk regnet med, ikke grønnsaker o.l.) må da kunne sies å være rimelig?

Fortell gjerne om svinefileten Kristin for jeg planlegger noe liknende på lørdag og trenger inspirasjon.

Det høres ut som om du har gjort en god handel. Her har vi ingen Mega.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv