Vis enkelt innlegg
Gammel 09-08-09, 11:30   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har ditt SFO-barn i sekken?

Her er det også aller første SFO-dag i morgen. Jeg er litt usikker, skal jeg ha med høstdress, regntøy, støvler, skift og alt første dagen? Er de der hele dagen første dag? Jeg har ikke fått NOE informasjon, har til og med måttet ringe klasseforeldre for å få startdato.

Og når de går til skolen etter SFO, tar de med seg regntøy og dress ned til skolen da, eller går de opp på SFO og henter det selv om været skifter feks? Eller må jeg kjøpe dobbelt opp av regntøy og dresser og støvler så de har både på skolen og SFO? Det er i forskjellige bygg men ligger rett ovenfor hverandre.