Tråd: Dilemma
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-09, 21:18   #17
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dilemma

Nå er det vel ikke helt uvanlig å spørre litt på siden om det er greit å kjøpe utstilling? Jeg vet ikke om jeg hadde giddet å stå i den køen bare for å finne ut at de ikke solgte utstillinga av en eller annen grunn slik som på ikea. Jeg synes ikke person B var frekk, hun spurte og ble satt til side for å vente. At ikke person A sa høyt fra at hun sto i kø foran B og ventet på hjelp for å få løs den kjolen skjønner jeg ikke. Men jeg synes B burda la A få kjolen, og betjeningen kunne ringt en annen butikk i samme kjede om det finnes for å prøve å skaffe til veie en kjole til.