Vis enkelt innlegg
Gammel 06-08-09, 09:33   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips om induksjonstopp?

Vi har whirlpool, og jeg er sånn passe fornøyd. Joda, fornøyd med induksjon, for all del, men jeg tar meg selv i å tenke at det burde kunne finnes smartere løsninger enn det vår har. Da tenker jeg særlig på knappene, eller styringspanelet, eller hva man nå kaller det. For det første er det irriterende at man ikke kan skru av hver enkelt plate helt; enten må man trykke seg nedover til 0, ellers må man skru av alt. Dessuten funker det dårlig når man har våte hender, noe man gjerne har når man lager mat. Det hjelper å ha et håndkle lett tilgjengelig, men på den annen side forsvinner litt av poenget med "rask styring av varmen" når man først må tørke henda før man får plata til å reagere!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat