Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-09, 19:04   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kjæresten din har vært med i en alvorlig ulykke...

Om jeg tenker ung og barnløs, så tror jeg ikke at jeg hadde klart å gjennomføre et samliv over lengre tid (uvisst, følelsene kan man jo ikke slå av på tross av store ulykker - det vekker kanskje følelsene enda mer til liv også?)

Har det vært mannen min - som jeg har barn med, så har saken vært en helt annen.

Fadderen min gikk fra å være en svært engasjert dame til å bli mulithandikappet over natten. Hun og mannen var gift i mange år (hun bodde på pleiehjem) - men mannen forelsket seg på nytt i en annen kvinne og valgte da å ta ut skillsmisse (etter en stund). Jeg tror ikke han opplevde fordømmelse fra noen, så det virker nesten litt som normen at slike forhold er dømt til å mislykkes.