Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-09, 17:08   #17
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bil til stor familie

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Vi har en Toyota Avensis Verso og er svært fornøyd med den. Det er en uforholdsmessig dyr bil, vil jeg si (til min store irritasjon), men det er mulig å få dem under 200 000. Det skal innrømmes at vi sjelden bruker den med alle sju setene, og bagasjeplassen er kanskje ikke all verden med alle sju om bord. Fordelen er at det er ordentlige seter til alle, og jeg tror man trygt kan sette barneseter overalt (bortsett fra foran ved airbagen, naturligvis).

Avensis Verso, selv om den er noe større enn vanlig (Corollia) Versjo, vil i denne sammenheng være fullstendig ubrukelig vil jeg tro. Det samme gjelder andre biler som Zafira, Touran, Mazda 5 og mange flere. Når disse bilene har 7 seter slått opp er det minimalt med plass til bagasje.

Jeg liker helst å kalle denne typen biler "5+2-setere". De to siste setene er "nødseter" man trenger å bruke en sjelden gang i blant. For noen som er flere enn fem blir de alt for små og upraktiske.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat