Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-09, 10:21   #7
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Idéell barnehagestart? Finnes det?

Jeg synes diskusjonen er vanskelig å ta på generelt grunnlag, fordi barn er så forskjellige. Så jeg overhører instruksene her, Skremmern, og svarer om meg og mitt. Guttungen begynte da han var 14 måneder. Det var for tidlig. I ettertid har jeg landet på at han burde begynt da han var 2 - 2,5. Jeg tror ikke det gagnet ham i det hele tatt å gå i barnehagen det første året, og jeg angrer faktisk på at vi ikke var tøffere og tok ham ut. Jeg ser andre barn som har det suverent i barnehagen selv om de er knappe året, men jeg ser vel så mange som ikke ser ut til å ha det bra i det hele tatt, og som jeg tenker at burde få være hjemme lenger.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat