Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-07, 22:30   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Din pinligste tabbe?

Min pinligste tabbe er det vel ikke akkurat. (har utrolig god evne til å fortrenge de verste..)

Men for en god del år siden så gikk jeg på datakurs (datakortet)
Det var ett elelr annet jeg ikke fikk til og måtte ha hjelp.
Læreren var av den typen som tok tak i musa svisjet hit og dit og man lærte ingen ting. Og han svettet tydligvis i hendene.
Kort tid etterpå var det røykpause og jeg sa klart fra med høy klar stemme:
"Jeg hater å få klam mus"
De andre rundt meg knakk sammen i latter og jeg stod et par sekunder som det spørsmålstegnet før jeg fattet hva jeg sa (og dobbeltbetydningen)

Har hatt dårlig erfaring med offentlig doer i England jeg også.
Sånn med unntak av at dopapiret var som matpapir (vannavvisende), så var det så vidt jeg klarte å komme meg ut av avlukket.
Jeg på innsiden og hun jeg bodde sammen med på utsiden (var på språkreise) og begge rev og slet i døra.
Hjalp når jeg låste opp døra..................
(er såååå glad vi var i et ikke norsktalende land akkurat da)

Eller når jeg en vintersdag elegant.... kom løpende etter å ha vært i postkassa.
Tøfler på sånn stekkmetall??? trapp er ingen god kombinasjon.
Så mine 170 cm fikk plass på et trinn som var ca 1 meter.
Spratt grasiøst................ opp igjen, så meg rundt (ingen så meg heldigvis) og kom meg inn hvor jeg virkelig kjente at det var vondt.

Dette var noen av de uskyldige.
De verste har jeg fortrengt.