Opprinnelig lagt inn av Sundae, her. banana, nå har vi värt hjemme i en uke, og jeg har lett overalt. Jeg har värt innom Iittala butikken, glassbutikker etc etc, i flere byer....men denne koppen er faktisk VELDIG vanskelig å få tak i. Derfor er det litt ekstra hyggelig å kunne si.... ........MISSION COMPLETED! I lokale närbutikken, av alle steder. Trodde ikke öynene mine först. Så, nå ligger en petrolfarvet Origo-kopp i kofferten og blir med tilbake til Norge om ca en ukes tid.
Opprinnelig lagt inn av Sundae, her.
banana, nå har vi värt hjemme i en uke, og jeg har lett overalt. Jeg har värt innom Iittala butikken, glassbutikker etc etc, i flere byer....men denne koppen er faktisk VELDIG vanskelig å få tak i. Derfor er det litt ekstra hyggelig å kunne si.... ........MISSION COMPLETED! I lokale närbutikken, av alle steder. Trodde ikke öynene mine först. Så, nå ligger en petrolfarvet Origo-kopp i kofferten og blir med tilbake til Norge om ca en ukes tid.
Du er ikke sann! Nå fikk jeg den store grøssen av velbehag her... How much? Send meg et kontonummer ved anledning. Men jeg tror kanskje jeg kommer til byen og henter den om noen uker?