Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-09, 12:06   #1
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Vi restaurerer i år også

Noen husker kanskje restaureingsprosjektet vårt fra forrige sommer, og nå er vi i full gang igjen. Årets store del-prosjekter er å skifte taket utvendig + gulvene i første etasje. Vi har vært her (hos svigers) i en drøy uke, og har to uker ferie igjen. Forhåpentligvis kommer vi langt på den tida, og er litt nærmere å kunne være i eget hus når vi her her i bygda.

Her er bilde før og etter:

Og slik ser det ut denne uka:

For de som vil flølge med så har vi bloggen vår http://prosjektbuoen.blogspot.com og så skal jeg prøve å skrible litt her på FP også. Mens mannfolka sitter å snekrer på taket, så rusler jeg rundt og passer på ungene samtidig som jeg planlegger. Det nærmer seg at vi begynner å jobbe innendørs, og da blir det mye maling / møøbler / etc. som er mer mitt domene. Gleder meg voldsomt og er rastløs mens jeg går å venter. Farger? Gardiner? Møbler? Kjøkken og bad? Hage? Osv...

Sist redigert av Malus : 04-09-09 kl 11:48.
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat