Vis enkelt innlegg
Gammel 21-07-09, 19:07   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.679
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Dings" til fempunktssele

Det er vel ikke trygg trafikk som hevder det da, selvsagt, men produsenten mener selvsagt noe annet, og skriver at de har forskningsresultater som viser det motsatte. Jeg poengterer likevel at det var av komfort-årsaker jeg valgte å bruke det, da jeg ikke stoler sånn innmari på produsentens forskningsresultater uten å ha sett kildene nøyere. Men, det var ikke det som var det viktigste uansett, men det føltes bedre (og sånsett sikrere, om enn bare placebo) å ikke ha beltet liggende rett over magen. Det SKAL jo ligge over hoftene, hvilet det gjorde når jeg brukte det beltet. Det gjorde det ikke uten. Ligger det over hoftene på dere til vanlig?

Sorry, langt bort fra tema.

Jeg vet at dingsen er ulovlig. Jeg kommer likevel til å skaffe den dersom seleutbryting blir et problem når han bytter sete/blir eldre.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat