Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-07, 13:50   #42
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dette uhøflig?

Jeg er også sånn som gjerne vil strikke overalt, så jeg synes at dette var et interessant spørsmål.

Jeg kan ikke forestille meg at jeg ville ha strikket under gaveåpning, for det har jeg ikke tid til. Jeg kan derimot ha veldig lyst til å strikke under møter, på kafe ogsåvidere. En lyst jeg ganske ofte, men ikke alltid, undertrykker.

Jeg strikker i så tilfelle alltid noe som jeg kan arbeide med uten å konsentrere meg om det, så konsentrasjonen min er på den jeg snakker med og på det som skjer rundt meg. Faktisk så mener jeg at jeg er mer konsentrert dersom jeg strikker på et møte. Men jeg innser at det er mange som føler at en som strikker er uoppmerksom og begrenser derfor strikkingen min.

Blå er aktiv nå   Svar med sitat