Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-09, 19:28   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når er barna klare for å lese Harry Potter?

På en flyplass i går kveld fikk sønnen min en M&M-figur som så ut som en trollmann, som jeg kommenterte at lignet på Humlesnurr. Min sønn ble interessert i hvem det var, og vips! så hadde vi brukt hele natten på å flyet med å fortelle ham historien om Harry Potter. Nå er han veldig gira på å høre mer, og jeg lurer på om jeg skal lese Harry Potter-bøkene for ham. Han er nettopp fylt fire år. Er det alt for tidlig? Det er så lenge siden jeg leste bøkene selv, så jeg husker ikke helt hvor skummel den første boken er.

Jeg må legge til at han er ganske moden hva gjelder bøker. Faren hans har lest Doktor Proktors Prompepulver for ham to ganger, og han har også lest mange bøker av Roald Dahl for ham. Men det er jo et stykke fra SVK til Harry Potter da. (Er det kanskje bedre med Hobbiten?)

Når har dere lest bøkene for barna?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat