Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-09, 13:11   #10
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om kommunikasjon i bloggene

Fikk meg en liten tankevekker her nå jeg. Så om noen merker de ikke har tilgang. Ingen har det nå.

Jeg må rett og slett tenke på om jeg syntes det føles riktig å dele noe særlig med folk som aktivt kommenterer hos meg, men som ikke vil dele med meg av ukjente årsaker. Ikke noe dramatikk, for jeg regner med at det er sånn det vil fungere her, men greit å tenke på om man syntes det er ok eller ikke selv...

Hvis jeg har ekskludert noen på denne måten selv, så har det ikke vært bevisst, så det er sagt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat