Sv: Tour de France!
Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.
Næh. Jeg gidder ikke sykle på rulle jeg. Skal jeg sykle inne så blir det på spinning. Det er jo gøy.
Jeg tror nok ikke jeg klarer å bløffe meg selv til å tro at jeg er noe tess sånn egentlig mens jeg sykler foran tv'en.
Men jeg har veldig kul racer da - så kanskje? 
Hvilket merke? Jeg hadde en Cannondale en gang, nydelig liten sykkel som jeg var kjempestolt av. Dessverre klarer jeg ikke å holde rundt styret over lengre tid pga leddgikt, så jeg solgte den.
Opprinnelig lagt inn av Urt, her.
Ser på tv2 eg. Synes dei er litt artige å høyre på dei kommentatorane.
Eg har ikkje noko favoritt lag og sammenlagt vinnar klar, men eg håper Thor og Kurt Asle gjer det bra. Den grønne trøya er vel kanskje litt langt unna for Thor sin del, men ein veit jo aldri. Det er tre lange veker dei skal igjennom.
Ser også stort sett på TV2, men sveiper innom Eurosport og dansk tv2. Sistnevnte har også tour magasin som sendes i forkant eller etter etappene. Tror Thor skal slite for den grønne, er også litt spent på om Haussler vil stikke nesa si fram. Særlig hvis Thor ikke innfrir ift etappeseire. Kurt kjører alltid strålende, han må være verdens mest lojale lagspiller!
Ellers venter jeg på et knippe tradisjonelle dopingavsløringer. La det være Lance denne gang!
|