Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-09, 09:12   #12
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tour de France!

Ja ja! Jeg ser og ser og er dypt begravd inni lykkebobla mi! Dette er bedre enn julaften, toppturer, sex og klukkende svin om morgenen!

I går hadde jeg og eldste datter vår tradisjonelle åpningsseremoni med lapskaus og TdF-dessert, og jeg brukte selvsagt store deler av formiddagen til å oppdatere meg på nyheter rundt omkring på nettet; TV2 (Norge) TV2 (dk) Cyclingnews, Letour, L'Equipe, le Monde, Velonews, Procycling m.m. pluss at jeg måtte få med meg en del twittring. Det er travle tider, jeg må opp i grålysninga for å få alt med meg. *pes*

Enkeltstarten gikk stort sett som forventet, hadde ikke akkurat blitt styrtrik hadde jeg tastet meg innom en bookmaker i forkant, men Thor og Menchov hadde tydeligvis ikke dagen. For Thor sin del spiller jo dette heller ingen rolle, men det må være temmelig surt for Menchov. Kurt kjørte strålende og med 22 sekunder ledelse til Sleipe-Lance kan Contador slappe litt av ift kapteinsrollen på Astana. I hvert fall foreløpig.

Skulle gjerne vært der, men må ligge litt lavt når det gjelder dyre feriesprell denne sommeren, noen vandinger fra hytte til hytte får holde. Har vært på flere VM; Verona, Madrid, Salzburg, Varese og i 2005 fulgte jeg hele Tour de France sirkuset i 14 dager! Det beste ever!

Hva med dere, yndlingslag, ryttere, tanker om sykkelsporten, tips til vinnere/trøyekaprere, meninger om enkeltetapper eller ruta generelt? Hvilke tv-kanaler følger dere med på? Hvem gleder seg til Mt. Ventoux?!

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat