Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-09, 22:04   #22
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 5.000
Blogginnlegg: 56
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sarkozy om forbud mot burka/niqab i Frankrike

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Og hvor lang tid tror du det vil ta? Det var de som mente det ville ta minst 100 år før vi ville hatt 40 % kvinneandel i styrer om det ikke hadde blitt lovregulert. Jeg tror det tar mye lenger tid før de sterke, selvstendige muslimske kvinnene trer frem.

Jeg aner ikke hvor lang tid det vil ta. Hvor lang tid vil det ta når vi trer regler ned over ørene på folk da?

Ok, nå ble jeg litt krassere enn jeg hadde tenkt der. Det jeg mener er ganske enkelt at noen ting må komme innenfra, og jeg tror at dette er en av dem. Jeg er redd at det å for kristne/ikke-muslimer å innføre regler og lover blir tatt i mot på helt feil måte, og dessuten er det behandling av symptomene, ikke problemene.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett

Sist redigert av Pappalille : 22-06-09 kl 22:09. Årsak: La til tekst.
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat